PROJECTE ANIMAE

Sunday, August 12, 2007

Arriba setmana santa...Cap a CORN ISLAND!!!!

BIG CORN ISLAND

Arriba la Setmana Santa i decidim passar-la a unes illes caribenyes... Quasi res ;-)

Arribem amb vaixell a la Big Corn Island i ens instal.lem en un hotel...
Les primeres imatges són: aigües cristalines, sol i caloreta, sorra blanca, cases de colorins i palmeres, ambient de platja, purito moreno, i nens i nenes amb uniforme sortint de l'escola. Això promet, comencem a intuïr el paradís.

No triguem en adonar-nos però, que tenim un problema: hem fet un error de càlcul amb la quantitat de plata... "estoy palmado, mae". En tota l'illa no hi ha cap caixer, no portem passaport per anar al banc, i comencem a inverstigar què cal per fer les gestions amb Western Union. Podeu dir-nos... Gilipollas. Sí, ho acceptem.

Després de grans esforços per camelar-nos la jefa del banc, aconseguim treure diners amb una fotocòpia del passaport per passar les vacancetes a les illes. Buf... ens ha anat de poc!

Per poder vorejar l'illa amb comoditat decidim llogar una moto, però malauradament no hi havia cascs en tota l'illa... així que canvi d'opinió: "carricoche pa las nenas". Heu pujat mai en un carro de golf? Doncs sí, nosaltres en vam llogar un. Tot i que al principi ens feia molt de pal (teníem ganes de moto), el carricoche va ser una triumfada! Conduïr aquell trasto pels camins de sorra camps a través, per la platja i carretera va ser "una risa"...

Big Corn Island: 10 points. "Un placer haberte conocido" ;)
BIG CORN ISLAND

LITTLE CORN ISLAND

Si a la terra existeix el paradís, nosaltres l'hem trobat i es diu Little Corn Island.

Hem sortit de la Big Corn Island amb una panga supersònica que ens ha portat a la Little Corn Island en 30 minuts. Més que una panga semblava una muntanya russa, a vegades, en plena onada, no sabíem si navegàvem o volàvem.

Arribada a l'Illa: 10'45h.
Temps estimat d'estada: 36 hores
a les 10'50h...canvi d'opinió...després d'un llarg debat de 2 segons, en el que evaluàvem els pros i contres, hem decidit prolongar una miqueta la la nostra estada. Ens quedem 5 dies....ueeeeeeeeeeee!!!

1r: busquem allotjament!
Trobem una cabaneta envoltada de "cocoteros", damunt de la sorra blanca i daant d'aigües caribenyes de color turquesa. El paradis es confirma, i té un nom: Little Corn Island.

Sortim a passejar i voregem l'illa gaudint dels banyets i vistes paradisíaques. Ens falten paraules per descriure la bellesa de la posta de sol...mmmmmmmm....bé, en trobem dues IM-PRESSIONANT. En aquest momnet som conscient que som unes afortunades, unes "engreidas" i unes mimades d'aquest món!Aquesta posta de sol ha estat un clímax pels nostres sentit, PURA VIDA!

Però com no podia ser tot flors i violes, afegim una mica de pebre en aquest primer dia a l'illa. Ens confiem mirant la posta de sol pensant que l'allotjament no ens quedava massa lluny, i que la llum de sol que quedava seria suficient...error de càlcul...estavem a la part nord de l'illa i ens quedava moooolt de camí (estm al sud-est).
Caminant per la platja ens assalten uns gossos i ens fem caqueta a de la bona...El soroll dels gossos fa que sorti un home de darrera els cocoteros i afortunadament ens informe de la nostra desorientació. Per sort ens acompanya al "pueblo", part central de l'illa, però a l'altra banda del nostre allotjament. Pel camí, coneixem un noi al que li demananem que ens acompanyi a canvi d'una Toñita.

En aquesta illa no hi ha cotxes, ni carretera, i només hi ha llum a determinats llocs quan engegen el generador. Per moure't d'un lloc a l'altre cal atravessar boscos de cocoteros, palos de mango i altres fruites. "Bajo la luz de la luna" i per camins estrets...sembla mentida que un paisatge tant calmat i idílic es pugui transformar en hostil i tant confús quan no hi veus.

Finalment arribem a l'allotjament (Grace's) i ho celebrem amb Toñas i més Toñas, sota la mirada d'un cranc i asseboreant un peix acabat de pescar. Després d'un altre llarg debat de 5 segons hem decidit que demà toca llagosta!

Ara, després de sopar escribim aquestes ratlles estirades a les amaques que hi ha a 5 metres de l'aigua. És o no és un dia rodó?